NBII. 11.Fordul
2007.12.02. 23:15
SHS Eger-Eszterhzy SE - Ndudvar
Frfi NB II. szak-keleti csoport,FELNTT 11. fordul. 2007. December 02. EGER Dr.Kemny Ferenc Sportcsarnok 150 nz
SHS Eger-Eszterhzy SE - Ndudvar 39-29 (19-15)
Jtkvezetk: Csrg Lszl , Vitlis Gbor
Egri csapat: Ivnyi - LUKCS 11 , Terenyei dm , Tihanyi 3 , NAGY ZS. 9 , Zskay 1 , Benei
Csere: Kllai - LAKATOS 6(1) , Terenyei kos 2 , KOSZORS 5 , Erdlyi 1 , Szcs , Varj 1
Edz: Kkesi Lszl
Htmteresek: 1/1 illetve 10/9 Killtsok: 6 perc illetve 4 perc
A mrkzs nagyon j hangulatban mivel a Bszrmny 4 glos veresget szenvedett s nem minden napi esemnnyel kezddtt.Hrom volt jtkosunktl ,,bcsztak" az egri szurkolk s jtkosok egyarnt.Mak Nndor aki jelenleg a Heves SE ni NBII-es kzilabdzinak edzje , mellesleg sszel nem akrmilyen teljestmnyt kveten az els helyrl vrjk a foyltatst , Szkelyfldi Istvn mindenki ,,DUGJA" s Tarnai Balzs akit csak Bociknt szltott mindenki!Hrom fantasztikus kzilabdztl kszntnk el.A mrkzs minden perct magabiztosan irnytotta az egri csapat.A csapat gy megrdemelten foglalja el a msodik helyezst a tabelln!
Frfi NB II. szak-keleti csoport,IFI 11. fordul. 2007.December 02. EGER Dr.Kemny Ferenc Sportcsarnok 100 nz
SHS Eger-Eszterhzy SE - Ndudvar 27-27 (11-16)
Jtkvezetk: Simon dm , Sajvlgyi Oszkr
Egri csapat: Puzsr - HASILL 6 , Szcs D. 5 , Bukta 4 , BORICS 7 , Pter 2 , Bnrvi Zs. Csere: MLINK - Lnrt 1 , MOLNR , Szcs M. , Olh , Zsebe 2 , Edz: Vizes Lajos
Htmteresek: 5/5 illetve 4/3 Killtsok: 6 perc illetve 4 perc
A mrkzs els 20 percben mindenki azthitte , hogy folytatdik a sikertelen szria.m ekkor a srcok rgen ltott teljestmnyel rukkoltak el.A tmadjtkunk olykor hibtlan volt s a vdekezsben is megtalltuk a Ndudvar ellenszert.A vgjtkban risi kzdsre s akarsra tettek szert a fik aminek meglett az eredmnye.J volt jra ltni egy olyan csapatot aki kzd s akarja a sikert. Mrkzs embere: BORICS TAMS
Vizes Lajos az egriek edzje: Megmutattuk ,hogy mg nem szabad bennnket lerni.A kezdeti gyenglkeds utn , fantasztikusan kzdttek a fik s ltni lehetett , hogy jra tz van bennk s akars.
|